Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
040977652
Wymiary radiatora: 211 x 159 x 27 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
178,62
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
178,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO90B0315OYO
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Długość sieci [mm]: 211
Rozwiń więcej danych
174,45
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
174,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF54401
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
237,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
237,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040977528
Wymiary radiatora: 195 x 167 x 20 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
256,82
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
256,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
044654349
235,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
235,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF54407
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
169,05
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
169,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe KIA CERATO. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu KIA CERATO jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie KIA CERATO jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.