Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
040977540
Wymiary radiatora: 183 x 150 x 21 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
208,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
208,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF54400
186,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
186,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF54399
192,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
192,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044654329
198,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
198,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040977537
Wymiary radiatora: 197 x 121 x 20 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
199,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
199,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040977539
Wymiary radiatora: 173 x 150 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
172,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
172,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe KIA PICANTO I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu KIA PICANTO I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie KIA PICANTO I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.