Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do LANCIA YPSILON III

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nagrzewnica ABAKUS 016-015-0011-B

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna

Jakość: Premium line

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,70

zł/szt.

Kraków: pt. 06.06

U ciebie: pt. 06.06

84,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAXGEAR AC548956

Grubość [mm]: 32

Szerokość [mm]: 160

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

67,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

67,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 71451

Ograniczenia producenta: Magneti marelli

Wymiary radiatora: 209 x 158 x 32 mm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

112,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

112,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 54224

Grubość [mm]: 42

Szerokość [mm]: 160

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

109,96

zł/szt.

Kraków: pt. 06.06

U ciebie: pt. 06.06

109,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAHLE AH 60 000S

Ograniczenia producenta: Magneti marelli

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

137,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

137,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica HART 605 570

Długość sieci [mm]: 210

Szerokość sieci [mm]: 154

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,22

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

71,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica DENSO DRR09070

Wymiary radiatora: 209x159x42

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

267,77

zł/szt.

Kraków: pt. 06.06

U ciebie: pt. 06.06

267,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica FAST FT55082

Grubość [mm]: 32

Szerokość [mm]: 208

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

86,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

86,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 53233

Grubość [mm]: 32

Szerokość [mm]: 160

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

102,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LANCIA YPSILON III

Nagrzewnica w samochodzie LANCIA YPSILON III – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe LANCIA YPSILON III. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie LANCIA YPSILON III?

Nagrzewnica samochodu LANCIA YPSILON III jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie LANCIA YPSILON III jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

LANCIA YPSILON III – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.