6 produktów
Wybierz auto
169,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
169,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972042
Wymiary radiatora: 180 x 205 x 33 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
251,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
251,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG350218510000
Długość sieci [mm]: 180
Szerokość sieci [mm]: 206
Rozwiń więcej danych
116,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
116,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972028
Wymiary radiatora: 235 x 178 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
188,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
188,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044654338
Moc znamionowa [w]: Braz
Ograniczenia producenta: Behr
Rozwiń więcej danych
240,34
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
240,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP407754
125,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
125,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe MERCEDES-BENZ SL. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu MERCEDES-BENZ SL jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie MERCEDES-BENZ SL jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.