15 produktów
Wybierz auto
Producenci
040973941
Wymiary radiatora: 348 x 180 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
196,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR669549
173,31
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
173,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH128000P
Strona zabudowy: Z tyłu
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
134,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0540150015B
Jakość: Premium line
Wymiary radiatora: 165x218x32
Rozwiń więcej danych
121,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044654320
Moc znamionowa [w]: Ma
Ograniczenia producenta: Valeo
Rozwiń więcej danych
170,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
684,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
684,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
AVAVN6431
Dolot - sr. [mm]: 17.8
Wylot - śr. [mm]: 17.8
Rozwiń więcej danych
119,29
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
119,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972043
Wymiary radiatora: 165 x 220 x 40 mm
Wersja: Valeo
Rozwiń więcej danych
181,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044654327
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
138,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT55539
Wymiary radiatora: 165 x 220 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
123,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0540150016
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 345x181x42
Rozwiń więcej danych
104,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972038
Wymiary radiatora: 170 x 153 x 42 mm
Wersja: Behr
Rozwiń więcej danych
76,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR630944
Wymiary radiatora: 348 x 180 x 42 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
107,05
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
107,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR641059
Wymiary radiatora: 165 x 220 x 40 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
92,01
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
92,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.