5 produktów
Wybierz auto
MALAH266000S
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Długość sieci [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
232,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
232,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH38000P
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez rury
Materiał zbiornika wody (chłodnica): Aluminium
Rozwiń więcej danych
441,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
441,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
040971167
Wymiary radiatora: 180 x 148 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
212,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
212,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG350218515000
Długość sieci [mm]: 180
Szerokość sieci [mm]: 148
Rozwiń więcej danych
113,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF54390
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
183,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe PEUGEOT 308 II. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu PEUGEOT 308 II jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie PEUGEOT 308 II jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.