5 produktów
Wybierz auto
303,76
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
303,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396TSP0525537
Długość [mm]: 194
Szerokość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
124,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
124,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH180000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
224,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
224,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
148,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
148,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973975
Wymiary radiatora: 215 x 198 x 35 mm
Sekcja: Częsć przednia
Rozwiń więcej danych
185,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
185,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe PORSCHE CAYENNE. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu PORSCHE CAYENNE jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie PORSCHE CAYENNE jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.