5 produktów
Wybierz auto
0409707093
Wymiary radiatora: 134 x 208 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
275,73
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
275,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALAH273000S
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Długość sieci [mm]: 207
Rozwiń więcej danych
847,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
847,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
0409707094
Wymiary radiatora: 134 x 208 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
237,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
237,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS707172
242,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
242,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS707198
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Rozwiń więcej danych
228,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
228,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe TOYOTA YARIS. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu TOYOTA YARIS jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie TOYOTA YARIS jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.