Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
4 produkty
Wybierz auto
0409707093
Wymiary radiatora: 134 x 208 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
275,73
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
275,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF54379
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
211,83
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
211,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0409707094
Wymiary radiatora: 134 x 208 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
212,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
212,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH273000S
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Długość sieci [mm]: 207
Rozwiń więcej danych
298,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
298,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe TOYOTA YARIS VERSO. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu TOYOTA YARIS VERSO jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie TOYOTA YARIS VERSO jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.