7 produktów
Wybierz auto
Producenci
040111089
Ciężar [kg]: 0.713
Zdjęcie producenta: 1
58,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR600048
Ciężar [kg]: 0.713
Ilość: 1
44,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.11
U ciebie: pon. 03.11
44,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH180000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
228,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
228,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042230911089
Ciężar [kg]: 0.713
Zdjęcie producenta: 1
71,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973975
Wymiary radiatora: 215 x 198 x 35 mm
Sekcja: Częsć przednia
Rozwiń więcej danych
174,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040115904
Ciężar [kg]: 0.752
Zdjęcie producenta: 1
78,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
141,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe VW AMAROK. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu VW AMAROK jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie VW AMAROK jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.