Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do VW GOLF II

15 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.713, Zdjęcie producenta: 1
59,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 040973962

Nagrzewnica NISSENS 73962

Wymiary radiatora: 234 x 157 x 33 mm, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodnicy: ...
60,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ERR669554

Nagrzewnica ERA 669554

76,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPG1126300400

Nagrzewnica JP GROUP 1126300400

Wymiary radiatora: 234x156x42 mm, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kiero...
68,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony, Pojazd z ki...
58,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 040973961

Nagrzewnica NISSENS 73961

Wymiary radiatora: 234 x 156 x 40 mm, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodnicy: ...
91,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYCNGAU003

Nagrzewnica NTY CNG-AU-003

Długość sieci [mm]: 234, Szerokość sieci [mm]: 157, Głębokość sieci [mm]: 42
55,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie, Pojazd...
64,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MALAH19000S

Nagrzewnica MAHLE AH 19 000S

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony, Wyposażeni...
96,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiary radiatora: 234x158x42, Materiał: Aluminium, tworzywo sztuczne, Artykuł uzupełniający / i...
71,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABA0030150001

Nagrzewnica ABAKUS 003-015-0001

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna, Wymiary radiatora: 234x...
62,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
59,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.752, Zdjęcie producenta: 1
73,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 042230911089

Nagrzewnica SWAG 30 91 1089

Ciężar [kg]: 0.713, Zdjęcie producenta: 1
61,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: IR PLUS, Wymiary radiatora: 235x157x40, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniaj�...
49,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Nagrzewnica w samochodzie VW GOLF II – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe VW GOLF II. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie VW GOLF II?

Nagrzewnica samochodu VW GOLF II jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie VW GOLF II jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

VW GOLF II – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.