Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do VW JETTA VI

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: MALAH208000S

Nagrzewnica MAHLE AH 208 000S

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z/bez klimatyzacji, Artykuł uzupełniający / informacja uzupe�...
179,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VAL811536

Nagrzewnica VALEO 811536

Grubość [mm]: 22, Szerokość [mm]: 181.4, Wysokość [mm]: 157, Ciężar [kg]: 0.94, Materiał: A...
411,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR642521

Nagrzewnica HART 642 521

Wymiary radiatora: 157 x 176 x 22 mm, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z k...
175,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR608007

Nagrzewnica HART 608 007

Ciężar [kg]: 0.611, Wymiary radiatora: 180 x 187 x 35 mm, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z/be...
78,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0510AC568498

Nagrzewnica MAXGEAR AC568498

Grubość [mm]: 32, Szerokość [mm]: 175, Wysokość [mm]: 185, Ciężar [kg]: 0.575, Materiał: Al...
97,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA30937033

Nagrzewnica SWAG 30 93 7033

Ciężar [kg]: 0.575, Materiał: Aluminium, Materiał: Aluminium, Zdjęcie producenta: 1
158,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: Denso, Jakość: IR PLUS, Wymiary radiatora: 153x180x27, Artykuł uzupełniając...
104,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 044654271

Nagrzewnica NRF 54271

Ograniczenia producenta: VALEO, Grubość [mm]: 32, Szerokość [mm]: 175, Wysokość [mm]: 185, Mat...
119,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna, Jakość: PREMIUM LINE,...
105,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MALAH252000S

Nagrzewnica MAHLE AH 252 000S

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony, Wyposażeni...
440,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 040970228

Nagrzewnica NISSENS 70228

Wymiary radiatora: 185 x 176 x 32 mm, Wersja: VALEO, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodz...
137,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 040973942

Nagrzewnica NISSENS 73942

Wymiary radiatora: 157 x 176 x 22 mm, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodnicy: ...
373,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0350812254

Nagrzewnica VALEO 812254

Grubość [mm]: 60, Szerokość [mm]: 235, Wysokość [mm]: 190, Ciężar [kg]: 1.01, Materiał: Alu...
200,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Nagrzewnica w samochodzie VW JETTA VI – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe VW JETTA VI. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie VW JETTA VI?

Nagrzewnica samochodu VW JETTA VI jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie VW JETTA VI jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

VW JETTA VI – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.