Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do VW POLO IV

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nagrzewnica MAXGEAR AC519990

Grubość [mm]: 32

Szerokość [mm]: 179

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

59,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica HART 631 090

Dla numeru oe: 6r0.819.031

Wymiary radiatora: 179 x 177 x 32 mm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

70,27

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

70,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica HART 607 836

Wymiary radiatora: 179 x 177 x 32 mm

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,46

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

74,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAHLE AH 75 000S

Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące połączone mechanicznie

Długość sieci [mm]: 177

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

111,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica VIKA 28190012401

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji

66,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

66,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica ABAKUS 048-015-0001

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna

Wymiary radiatora: 177x177x32

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

72,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 73654

Wymiary radiatora: 179 x 177 x 32 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

167,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

167,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 53558

Grubość [mm]: 32

Szerokość [mm]: 179

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

72,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAHLE AH 75 000P

Materiał: Aluminium

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

229,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

229,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW POLO IV

Nagrzewnica w samochodzie VW POLO IV – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe VW POLO IV. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie VW POLO IV?

Nagrzewnica samochodu VW POLO IV jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie VW POLO IV jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

VW POLO IV – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.