6 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ograniczenia producenta: Valeo
Grubość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
180,91
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
180,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5q0819031
Wymiary radiatora: 172 x 184 x 26 mm
Rozwiń więcej danych
297,55
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
297,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Denso
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
220,18
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
220,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
Zdjęcie producenta: 1
291,64
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
291,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 33
Długość [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
340,90
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
340,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiary radiatora: 164 x 173 x 26 mm
Wersja: Denso
Rozwiń więcej danych
250,16
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
250,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe VW T-ROC. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu VW T-ROC jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie VW T-ROC jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.