Powiadom mnie o dostępności

Filtry cząstek stałych DPF do FORD FOCUS II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FEBI BILSTEIN
KAMOKA
NTY
ERA
Przewody elastyczne filtra cząstek stałych FEBI BILSTEIN 45777

Długość [mm]: 529, 562

Ciężar [kg]: 0.14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

268,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

268,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

855,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

855,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 235,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

1 235,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

860,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

860,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Filtr cząstek stałych NTY DPF-FR-002

Ograniczenia producenta: Motorcraft

Gruntownie wyremontowany: 1

865,62

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

865,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Filtr cząstek stałych NTY DPF-FR-000

Typ katalizatora: Z katalizatoremdiesel (oxi-kat)

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem

1 255,78

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

1 255,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewody elastyczne filtra cząstek stałych FEBI BILSTEIN 100769

Długość [mm]: 683, 704

Ciężar [kg]: 0.227

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

335,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

335,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD FOCUS II

Filtr cząstek stałych w samochodzie FORD FOCUS II – dla zachowania normy emisji spalin

Filtr cząstek stałych do samochodu FORD FOCUS II odpowiada za wyłapywanie cząsteczek sadzy, będących efektem ubocznym spalania paliwa w silniku. Początkowo rozwiązanie stosowano wyłącznie w silnikach diesla. Z czasem coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin wymusiły konieczność montowania filtra DPF również w jednostkach benzynowych, gdzie oznaczono je symbolem GPF.

Wypalanie filtra DPF w samochodzie FORD FOCUS II

Z czasem filtr DPF ulega zapchaniu. Wówczas konieczne jest przeprowadzenie wypalania cząstek nagromadzonych w filtrze. Wskutek odpowiedniej procedury przeprowadzanej podczas jazdy temperatura wewnątrz filtra zostaje podniesiona do około 500 ℃. Wówczas sadza zostaje wypalona w popiół, dzięki czemu filtr odzyska część utraconej przepustowości. Użytkując regularnie samochód FORD FOCUS II z filtrem DPF na trasie, wypalanie filtra powinno być automatyczne. W przypadku intensywnej jazdy miejskiej konieczne może być przeprowadzanie wypalania w serwisie.

Wymiana filtra cząstek stałych w samochodzie FORD FOCUS II

Wypalanie filtra cząstek stałych nie pozwala odzyskać całkowitej sprawności tego podzespołu. Dlatego z czasem w samochodzie FORD FOCUS II konieczna może być wymiana filtra DPF na nowy. Podczas standardowego użytkowania z uwzględnieniem jazdy na trasie, dopalanie filtra cząstek stałych odbywa się co około 400-800 kilometrów. Żywotność filtra jest natomiast szacowana na około 250 tysięcy kilometrów. Jednak zaniedbania i brak regularnej jazdy pasywnej na trasie, która pozwala wypalić filtr, może skrócić okres użytkowania filtra cząstek stałych nawet o połowę.