Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
13 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektryczny
725,67
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
725,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 529, 562
Ciężar [kg]: 0.14
Rozwiń więcej danych
257,38
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
257,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 2
316,17
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
316,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
852,21
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
852,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Oe
507,10
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
507,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFFR000
Typ katalizatora: Z katalizatoremdiesel (oxi-kat)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
1 422,48
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
1 422,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Oe
353,62
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
353,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010014
847,28
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
847,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010015
1 223,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 223,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276051
Materiał: Kordieryt
712,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
712,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFFR002
Ograniczenia producenta: Motorcraft
Gruntownie wyremontowany: 1
1 120,05
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
1 120,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Am
778,25
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
778,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 683, 704
Ciężar [kg]: 0.227
Rozwiń więcej danych
311,44
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
311,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Filtr cząstek stałych do samochodu FORD FOCUS odpowiada za wyłapywanie cząsteczek sadzy, będących efektem ubocznym spalania paliwa w silniku. Początkowo rozwiązanie stosowano wyłącznie w silnikach diesla. Z czasem coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin wymusiły konieczność montowania filtra DPF również w jednostkach benzynowych, gdzie oznaczono je symbolem GPF.
Z czasem filtr DPF ulega zapchaniu. Wówczas konieczne jest przeprowadzenie wypalania cząstek nagromadzonych w filtrze. Wskutek odpowiedniej procedury przeprowadzanej podczas jazdy temperatura wewnątrz filtra zostaje podniesiona do około 500 ℃. Wówczas sadza zostaje wypalona w popiół, dzięki czemu filtr odzyska część utraconej przepustowości. Użytkując regularnie samochód FORD FOCUS z filtrem DPF na trasie, wypalanie filtra powinno być automatyczne. W przypadku intensywnej jazdy miejskiej konieczne może być przeprowadzanie wypalania w serwisie.
Wypalanie filtra cząstek stałych nie pozwala odzyskać całkowitej sprawności tego podzespołu. Dlatego z czasem w samochodzie FORD FOCUS konieczna może być wymiana filtra DPF na nowy. Podczas standardowego użytkowania z uwzględnieniem jazdy na trasie, dopalanie filtra cząstek stałych odbywa się co około 400-800 kilometrów. Żywotność filtra jest natomiast szacowana na około 250 tysięcy kilometrów. Jednak zaniedbania i brak regularnej jazdy pasywnej na trasie, która pozwala wypalić filtr, może skrócić okres użytkowania filtra cząstek stałych nawet o połowę.