Powiadom mnie o dostępności

Kolektory wydechowe do BMW 5 E60

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

980,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, Artykuł uzupełniający /...
629,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
269,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Artykuł uzupełniający / ...
937,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
254,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Kolektor wydechowy do samochodu BMW 5 E60

Kolektor wydechowy w samochodzie BMW 5 E60 jest zlokalizowany tuż przy silniku – to pierwszy element układu wydechowego. Kolektor odprowadza spaliny powstające w trakcie pracy silnika i kieruje je do katalizatora. Awaria kolektora spalin powoduje znaczne problemy z użytkowaniem auta, które mogą szkodliwie wpływać nie tylko na inne podzespoły samochodu, ale również na zdrowie osób w samochodzie. Na Deler.pl łatwo znajdziesz nowy kolektor wydechowy dopasowany do samochodu BMW 5 E60.

Kiedy wymienić kolektor wydechowy w aucie BMW 5 E60?

Nowy kolektor wydechowy do samochodu BMW 5 E60 jest niezbędny, gdy na powierzchni starego kolektora pojawi się pęknięcie lub odkształcenie. Uszkodzenie sprawia, że podczas pracy silnika słychać wyraźny metaliczny hałas. Całkowicie nieoczyszczone spaliny wydobywające się przez szczelinę mogą przedostawać się do wnętrza samochodu i wywoływać szkodliwy wpływ na zdrowie osób w środku. Ponadto agresywny skład spalin niszcząco działa na inne elementy pod maską, które wcześniej nie miały z nimi kontaktu.

Uszkodzony kolektor spalin BMW 5 E60

Aby potwierdzić uszkodzenie kolektora spalin w samochodzie BMW 5 E60, należy wykonać diagnostykę w warsztacie. Pęknięcia kolektora są trudno dostrzegalne gołym okiem. Żeby wykryć uszkodzenie, serwisanci muszą ograniczyć dopływ powietrza do pracującego silnika, co pozwala wzbogacić mieszankę paliwowo-powietrzną. W efekcie spalaniu towarzyszy nadmierne dymienie, a nadprogramowe spaliny wydostają się przez nieszczelność w kolektorze – źródłem nieszczelności może być nie tylko pęknięcie, ale również uszczelka. W takim wypadku wymiana uszczelnienia powinna rozwiązać problem.