7 produktów
Wybierz auto
41,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
41,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713586100
50,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
50,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340714085800
Materiał: Metal
56,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
56,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0498422005
37,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
37,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
51,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713217000
58,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
58,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13230400
45,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
45,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie RENAULT WIND kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach RENAULT WIND pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie RENAULT WIND może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.