13 produktów
Wybierz auto
MCA90191
Ilość zębów: 31
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
131,70
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
131,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPPL029P
105,21
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
197,65
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
197,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90298
Ilość zębów: 29
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
144,54
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999428007
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
76,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPRE032P
Felga, ilość otworów: 5
Ilość zębów: 28
Rozwiń więcej danych
84,49
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
84,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA60946635
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 105.2
Rozwiń więcej danych
176,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040146635
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 105.2
Rozwiń więcej danych
165,65
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041812013927B
Wysokość 1 [mm]: 10
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
22,02
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9431001
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
89,01
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041812017138B
Strona zabudowy: Oś przednia
Wysokość 1 [mm]: 4.6
Rozwiń więcej danych
17,99
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23066
Ilość zębów: 31
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
129,71
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT24058
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
280,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
280,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie RENAULT MASTER wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu RENAULT MASTER nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu RENAULT MASTER przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie RENAULT MASTER nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.