Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do RENAULT MASTER

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 31, Strona zabudowy: Oś przednia, Wysokość [mm]: 106.5, Ciężar [kg]: 3.4, śre...
140,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04999428007

Piasta koła GSP 9428007

Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: Oś przednia, Wymiar gwintu: M14×1.5, średnica zewnę...
77,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR459762

Piasta koła HART 459 762

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Grubość [mm]: 105.2, Szerokość [mm]: 154, Cię...
79,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYKLPRE032P

Piasta koła NTY KLP-RE-032P

Felga, ilość otworów: 5, Ilość zębów: 28, Strona zabudowy: z lewej, z prawej, Oś przednia, S...
88,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Wysokość 1 [mm]: 4.6, Wysokość 2 [mm]: 8.5, Materiał: NBR (Nitri...
18,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT23066

Piasta koła FAST FT23066

Ilość zębów: 31, Strona zabudowy: Oś przednia, Wysokość [mm]: 106.5, średnica bębna hamulco...
131,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość 1 [mm]: 10, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Rodzaj gwintu: Gwint zmienny, Ochro...
20,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Ilość zębów: 28, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, W...
187,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 29, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Wysokość [mm]: 105.2, Cię�...
134,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP9431001

Piasta koła GSP 9431001

Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: Oś przednia, Wymiar gwintu: M14×1.5, średnica zewnę...
95,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Grubość [mm]: 105.2, Szerokość [mm]: 154, Cię...
167,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT24058

Piasta koła FAST FT24058

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Szerokość [mm]: 112, średnica zewnętrzna [mm]: 16...
272,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Piasta koła w samochodzie RENAULT MASTER – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie RENAULT MASTER wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie RENAULT MASTER – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu RENAULT MASTER nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu RENAULT MASTER przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie RENAULT MASTER

Zły stan piasty koła w samochodzie RENAULT MASTER nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.