Samochód ten produkowany jest od 2000 roku. Pierwsza generacja Daily stanowiła rozwiązanie wręcz idealne nie tylko dla przedsiębiorców lecz także dla klientów prywatnych. Iveco spełniało bowiem część z najważniejszych potrzeb, jeśli chodzi o pojazdy transportowe i dostawcze. W jaki sposób? Daily może nawet teraz nie wygląda zbyt nowocześnie, jednak jego prawdziwa siła tkwi w tym, co auto ma do zaoferowania klientowi. Przede wszystkim jest to bardzo duża pojemność, a także nośność maksymalna. W przypadku motoryzacji typowo nastawionej na przewozy, jest to jedno z nielicznych aut, które praktycznie nie zestarzało się od momentu ukazania się pierwszych modeli.
Jak to wygląda obecnie w przypadku nowszych i starszych modeli?
W zasadzie zestarzała się tylko warstwa wizualna całości. Oczywiście napęd oraz kwestie techniczne nie należą do standardu bliskiego obecnej motoryzacji, jednak pozostaje tak tylko w przypadku wcześniejszych modeli. Przykładowo generacji typowo pierwszej oraz drugiej. Każdy następny wariant jest nawet do teraz bez większych problemów wykorzystywany w praktyce. Katalog części oraz modeli Iveco Daily jest na tyle dobrze przemyślany, że trafi w gusta nawet bardziej wymagających kierowców. Przede wszystkim warto wspomnieć o tym, że auto powstało w kilku wariantach dostosowanych potrzeb różnych rodzajów transportu. Mamy wersje z większą ilością siedzeń sprawdzającą się w roli minibusa, auto z naczepą, a także warianty przystosowane do przewożenia np. rusztowań lub większych gabarytowo paczek. Jeśli chodzi natomiast o kwestie czysto stylistyczne, to części karoserii Iveco Daily prezentują się doskonale w głębokim granacie oraz intensywnej czerwieni. Bezsprzecznie flota firmy złożona z Iveco w tych kolorach będzie doskonale świadczyć o możliwościach logistycznych przedsiębiorcy.
Iveco dla przewoźników i dostawców
W tym aspekcie najnowsze modele oferują w najmniejszym wariancie wersję 10,8 m³. Jest to dość imponujące zakładając fakt, że całość oferuje bardzo dużą zwrotność. Ponadto części do Iveco Daily można zamówić również w konfiguracji pozwalającej na poszerzenie pojemności do 18 m³. W zasadzie w największym standardzie są to już bardziej ciężarówki niż auta dostawcze, a takich możliwości nie oferuje konkurencja. Producent jak najbardziej rozumie potrzeby swoich klientów i całość załadować można do 860 kg. Ograniczeniem w tym wypadku nie jest jednak konstrukcja, a granice wyznaczone prawnie. Auta na kategorię B nie mogą bowiem przewozić większego ciężaru niż maksymalne w tym wypadku 3,5 tony plus ładowność.