28 produktów
Wybierz auto
ASH150000302
Tryb pracy: Elektryczny
258,89
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
258,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
043819010
Dla numeru oe: E55
175,46
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
175,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
249,38
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
249,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK710725D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
234,96
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
234,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
252,77
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
252,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO75E5078OYO
255,25
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
255,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.29
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
339,22
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
339,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4319900300
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
204,95
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
204,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88117E
Jakość: Equivalent
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
344,57
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
344,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88117
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
417,70
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
417,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881324037
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
300,92
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
300,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG71001AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
220,37
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
220,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM161103
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
299,37
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
299,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM19046
Dla numeru artykułu: 555188
Ilość połączeń: 5
254,33
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
254,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR546076
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
77,14
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
77,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60226
Tryb pracy: Elektryczny
249,22
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
249,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88012E
Jakość: Equivalent
282,02
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
282,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM181105
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
230,01
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
230,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60212
174,68
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
174,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112098
288,81
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
288,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VOLVO V40 I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VOLVO V40 I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.