Powiadom mnie o dostępności

Czujniki spalania stukowego do VOLVO S40 II

19 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

91,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

91,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego FAE 60230

Długość przewodu [mm]: 450

103,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

103,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego EPS 1.957.091

Długość [mm]: 450

Długość przewodu [mm]: 435

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

101,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

101,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

104,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

104,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego HELLA 6PG 009 108-731

Długość przewodu [mm]: 450

Rodzaj czujnika: Czujnik piezoelektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

163,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

163,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego FAE 60232

Długość przewodu [mm]: 300

Ilość połączeń: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

98,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

98,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

63,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

63,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego SWAG 50 10 6812

Ciężar [kg]: 0.057

Długość przewodu [mm]: 210

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

87,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

198,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

198,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

97,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

97,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego MEAT & DORIA 87538

Długość przewodu [mm]: 450

72,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

72,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

142,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

142,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego BLUE PRINT ADM57225

Ciężar [kg]: 0.057

Ilość połączeń: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

84,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego DELPHI AS10239

Długość przewodu [mm]: 330

Ilość podłączonych styków: 4

130,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

130,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego FEBI BILSTEIN 106812

Ciężar [kg]: 0.057

Długość przewodu [mm]: 210

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego MEYLE 714 811 0001

Długość przewodu [mm]: 260

Rodzaj czujnika: Czujnik piezoelektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

100,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego MEYLE 714 811 0000

Średnica wewnętrzna [mm]: 8.5

Średnica zewnętrzna [mm]: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

98,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego FEBI BILSTEIN 106808

Ciężar [kg]: 0.065

Ilość połączeń: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

128,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

128,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO S40 II

Czujnik spalania stukowego – dlaczego jest tak ważny w samochodzie VOLVO S40 II?

Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie VOLVO S40 II powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.

Czujnik spalania stukowego VOLVO S40 II – najważniejsze funkcje

Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie VOLVO S40 II, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.

Gdzie znajduje się czujnik spalania stukowego w aucie VOLVO S40 II?

Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów VOLVO S40 II. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach VOLVO S40 II jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.