100 produktów
Wybierz auto
MAX180769
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
43,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 469
86,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 533
86,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP304059
Materiał: Guma
120,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 445
Ciężar [kg]: 0.68
Rozwiń więcej danych
248,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
248,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
Długość [mm]: 445
185,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
187,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 0.72
112,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0610H
Strona zabudowy: Z prawej
45,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.5
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do silnika, zimna strona
77,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR17237
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), pa 66 gf 30, fkm (kauczuk fluorokarbonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
210,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
210,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
121,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
121,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0602H
Strona zabudowy: Z lewej u góry
55,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
Dla numeru artykułu: 96688
171,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
171,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
51,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2389008
Strona zabudowy: Przepływomierz masowy powietrza, z prawej
201,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
201,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
64,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
64,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Sekcja: Częsć dolna
Rozwiń więcej danych
133,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
133,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VOLVO S40 II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.