19 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
140,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
140,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYENKVW008
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
41,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
41,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
283,32
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
283,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
70,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
70,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.074
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny, pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
115,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
115,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKSVW016
Ilość połączeń: 3
52,02
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
52,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV004
1 108,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
1 108,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX580140
Tryb pracy: Elektroniczny
372,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
372,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
283,32
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
283,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYENKVW006
Tryb pracy: Elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Rozwiń więcej danych
178,79
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
178,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKSAU004
623,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
623,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E9172JPN
Tryb pracy: Elektroniczny
281,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
281,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10721364
287,61
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
287,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
715,76
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
715,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
95,15
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
95,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
101,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
101,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
464,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
464,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.455
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
828,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
828,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12301004
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
214,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
214,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie AUDI A8 D4. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, AUDI A8 D4 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się AUDI A8 D4, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu AUDI A8 D4 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie AUDI A8 D4. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.