Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do BMW 1 F20/F21

18 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nastawnik klap kolektora ssącego TOPRAN 633 230

Tryb pracy: Elektryczny

Ilość biegunów: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

409,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.07

409,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

458,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.07

458,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-BM-003

NTY BKS-BM-003

NTYBKSBM003

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 2.17

283,50

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

283,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

647,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.07

647,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
TOPRAN 503 614

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Materiał obudowy: Tworzywo sztuczne, poliamid 6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

465,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.07

465,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej VAICO V20-4510

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

2 133,01

zł/szt.

Kraków: śr. 23.07

U ciebie: śr. 23.07

2 133,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAXGEAR 17-0472

Numer seryjny: Bks-bm-033

359,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.07

359,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący MAXGEAR 17-0256

Ciężar [kg]: 1.838

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

415,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.07

415,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ESEN SKV 49SKV037

Ciężar [kg]: 1.69

639,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.07

639,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM2816

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

548,63

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

548,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-BM-016

NTY BKS-BM-016

NTYBKSBM016

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 2.7

567,55

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

567,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej NTY BKS-BM-033

Numer seryjny: Bks-bm-033

366,20

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

366,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Element nastawczy, przesłony obrotowe (kolektor dolotowy) METZGER 2100102

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

445,50

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

445,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 171301

Ciężar [kg]: 1.838

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 372,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.07

1 372,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

466,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.07

466,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej NTY BKS-BM-034

Numer seryjny: Bks-bm-034

708,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.07

708,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-BM-018

NTY BKS-BM-018

NTYBKSBM018

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Specyfikacja: Without flap control

505,13

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

505,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0291

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Urządzenie sterujące: Bez regulatora nastawczego

389,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.07

389,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW F20/F21

Kolektor ssący w aucie BMW 1 F20/F21

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie BMW 1 F20/F21. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, BMW 1 F20/F21 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

BMW 1 F20/F21 – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się BMW 1 F20/F21, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie BMW 1 F20/F21?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu BMW 1 F20/F21 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie BMW 1 F20/F21. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.