🔥 DO 5 RAT 0%! RRSO: 0%

Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do BMW 1

51 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

NTY
MAXGEAR
SKV
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
TOPRAN
FEBI BILSTEIN
ABAKUS
MAHLE
MEAT & DORIA
METZGER
HEPU
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Nastawnik klap kolektora ssącego TOPRAN 633 230

Tryb pracy: Elektryczny

Ilość biegunów: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

409,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

409,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

427,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

427,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0257

Ciężar [kg]: 5.014

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

465,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

465,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
TRUCKTEC AUTOMOTIVE 08.14.084

Dla numeru oe: 11 61 7 807 991

837,61

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

837,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Element nastawczy, przesłony obrotowe (kolektor dolotowy) METZGER 2100109

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

852,02

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

852,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MEAT & DORIA 89702

Dla numeru oe: 242400116

Jednostka ilości: Zestaw

175,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

175,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-BM-018

NTY BKS-BM-018

NTYBKSBM018

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Specyfikacja: Without flap control

484,80

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

484,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego HEPU 46-0115

Napięcie [v]: 12

Dla numeru oe: 11617804744

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

420,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

420,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 171301

Ciężar [kg]: 1.838

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 359,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 359,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Element nastawczy, przesłony obrotowe (kolektor dolotowy) TOPRAN 503 580

Strona zabudowy: Rura ssąca

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

379,13

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

379,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

784,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

784,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

593,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

593,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

658,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

658,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

498,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

498,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

687,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

687,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

839,56

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

839,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący MAXGEAR 17-0256

Ciężar [kg]: 1.838

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

414,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

414,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAXGEAR 17-0472

Numer seryjny: Bks-bm-033

359,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

359,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

415,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

415,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

482,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

482,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW 1

Kolektor ssący w aucie BMW 1

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie BMW 1. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, BMW 1 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

BMW 1 – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się BMW 1, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie BMW 1?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu BMW 1 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie BMW 1. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.