🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do CITROËN JUMPER Jumper II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

DR.MOTOR AUTOMOTIVE
BGA
FAST
FEBI BILSTEIN
NTY
SKV
Moduł rury wlotowej BGA MG42055

Darmowa dostawa od 99 zł

Moduł rury wlotowej BGA MG42055

BGAMG42055

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

443,14

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

443,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-FR-004

Darmowa dostawa od 99 zł

NTY BKS-FR-004

NTYBKSFR004

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 1.59

152,51

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

152,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
FAST FT49556

Darmowa dostawa od 99 zł

FAST FT49556

FASFT49556

250,34

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

250,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ESEN SKV 49SKV033

Darmowa dostawa od 99 zł

ESEN SKV 49SKV033

SKV49SKV033

287,79

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

287,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Króciec, kolektor dolotowy FEBI BILSTEIN 184539

Darmowa dostawa od 99 zł

Króciec, kolektor dolotowy FEBI BILSTEIN 184539

FEB184539

Ciężar [kg]: 1.282

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

194,48

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

194,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

74,32

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

74,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM61803

Darmowa dostawa od 99 zł

Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM61803

DRMDRM61803

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

412,98

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

412,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN Jumper II

Kolektor ssący w aucie CITROËN JUMPER Jumper II

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, CITROËN JUMPER Jumper II może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

CITROËN JUMPER Jumper II – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się CITROËN JUMPER Jumper II, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu CITROËN JUMPER Jumper II może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie CITROËN JUMPER Jumper II. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.