29 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
105,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
105,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 59
Ciężar [kg]: 0.027
Rozwiń więcej danych
89,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 96 755 419 80
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
130,39
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
130,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9116JPN
Ilość biegunów: 4
62,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Rozwiń więcej danych
61,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 0
Rozwiń więcej danych
74,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
74,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
173,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
173,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
192,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
192,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
97,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
44,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
44,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120001
Ciśnienie [bar] od: 0.1
Ciśnienie [bar] do: 3.075
Rozwiń więcej danych
92,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
71,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
71,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
76,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie [bar] od: 0.11
Ciśnienie [bar] do: 3.07
Rozwiń więcej danych
65,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
65,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ciśnienie od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
60,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ciśnienie od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
61,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
119,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
119,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: Dv5fd
105,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwarancja: 5 lat gwarancji
112,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
59,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak CITROËN JUMPER Jumper II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.