Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do FORD C-MAX

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

DR.MOTOR AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
BLUE PRINT
MAHLE
NTY
PIERBURG
SKV
TOPRAN
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 176440

Ciężar [kg]: 3.593

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

435,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

435,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 175769

Ciężar [kg]: 1.027

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

286,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

286,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący BLUE PRINT ADBP610075

Ciężar [kg]: 1.027

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

298,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

298,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAHLE LM 1070

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

326,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór przełączający, przesłona przekierowująca (kol. dolot.) PIERBURG 7.22687.44.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

334,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

334,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

386,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

386,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-FR-007

NTY BKS-FR-007

NTYBKSFR007

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 2.83

345,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

345,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

454,60

zł/szt.

Kraków: pt. 12.09

U ciebie: pt. 12.09

454,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

261,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

261,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

521,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

521,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD C-MAX

Kolektor ssący w aucie FORD C-MAX

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie FORD C-MAX. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, FORD C-MAX może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

FORD C-MAX – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się FORD C-MAX, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie FORD C-MAX?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu FORD C-MAX może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie FORD C-MAX. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.