Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do MINI CLUBMAN I

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 175769

Ciężar [kg]: 1.027

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

287,38

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

287,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM16806

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

359,23

zł/szt.

Kraków: pt. 04.07

U ciebie: pt. 04.07

359,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-BM-008

NTY BKS-BM-008

NTYBKSBM008

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 1.555

241,37

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

241,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-BM-010

NTY BKS-BM-010

NTYBKSBM010

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

405,23

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

405,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący BLUE PRINT ADBP610075

Ciężar [kg]: 1.027

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

302,10

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

302,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
TOPRAN 503 614

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Materiał obudowy: Tworzywo sztuczne, poliamid 6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

465,36

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

465,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAHLE LM 1070

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

329,97

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

329,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MINI CLUBMAN I

Kolektor ssący w aucie MINI CLUBMAN I

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie MINI CLUBMAN I. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, MINI CLUBMAN I może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

MINI CLUBMAN I – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się MINI CLUBMAN I, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie MINI CLUBMAN I?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu MINI CLUBMAN I może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie MINI CLUBMAN I. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.