Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do MINI CLUBMAN I

25 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.763, Kolor: czarny, Materiał: PVC, NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Ilość połącz...
327,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1434E1, Masa [g]: 318
111,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GATANTK1094

GATES ANTK1094

Kolor: czarny, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
272,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1434E1, Strona zabudowy: wlot
295,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Silikon, Masa [g]: 23, Zasilanie powietrzem-przewody i przewody elastyczne: od pokrywy ro...
17,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
153,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma, Zasilanie powietrzem-przewody i przewody elastyczne: od pokrywy rozrządu do filtra...
21,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 57.2, Średnica we...
88,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 80, Ciężar [kg]: 0.09, Materiał: Silikon, Masa [g]: 90
53,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
14,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: IBR17685

IBRAS 17685

Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), PBT (polibutylentereftalat), termoplastyczny elastomer pol...
205,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 70, Materiał 1. warstwy: FVMQ (kauczuk fluorosilikonowy), Mate...
61,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, z lewej, Materiał: Silikon, Przewód turbosprężarki: Poł�...
77,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 71, Ciężar [kg]: 0.08, średnica wewnętrzna [mm]: 48, średnica zewnętrzna [mm]...
88,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy)
184,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy)
79,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 67, Średnica wewn...
148,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYGPPPE001

NTY GPP-PE-001

dla numeru OE: 1,43E+04, Materiał: tworzywo sztuczne
88,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
107,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GATANTK1173

GATES ANTK1173

Kolor: pomarańczowy, Materiał: Silikon
28,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MINI

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie MINI CLUBMAN I?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu MINI CLUBMAN I?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MINI CLUBMAN I należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

MINI CLUBMAN I – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.