47 produktów
Wybierz auto
406,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
406,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
480,98
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
480,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
434,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
434,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR556303A
Ilość połączeń: 5
440,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
440,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0906333
Ilość biegunów: 3
268,36
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
268,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW015
277,70
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
277,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21803K
413,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
413,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21816
Dla numeru oe: 037906283c
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
455,41
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
455,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21824
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z materiałem mocującym
460,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
460,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E9174JPN
Ilość biegunów: 5
303,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
303,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV066
416,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
416,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
520,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
520,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21817
Dla numeru oe: 06h906283b
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
411,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
411,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12300009
Numer komponentu: 123-00-009
306,12
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
306,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
287,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
287,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW010
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 3.09
345,71
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
345,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
139,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
139,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV006
313,10
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
313,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21803
792,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
792,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP115825
Ilość biegunów: 3
198,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
198,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF V. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF V może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF V, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF V może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF V. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.