57 produktów
Wybierz auto
436,44
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
436,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
140,69
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
140,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
455,78
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
455,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW012
311,73
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
311,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
518,64
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
518,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
275,56
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
275,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21825
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
373,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
373,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Ilość biegunów: 5
362,74
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
362,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170300
Dla numeru oe: 03l129711e
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
518,35
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
518,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW016
Ilość połączeń: 3
52,02
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
52,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,36
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
65,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRU0714259
Dla numeru oe: 03l 129 711 e
387,13
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
387,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW015
240,10
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
240,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12301001
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
205,76
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
205,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV006
340,59
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
340,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV036
586,14
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
586,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21804
767,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
767,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176617
Ciężar [kg]: 1.489
Materiał: Aluminium, tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
482,11
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
482,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR556303A
Ilość połączeń: 5
440,55
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
440,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP117758
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Urządzenie sterujące: Bez regulatora nastawczego
Rozwiń więcej danych
364,73
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
364,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF V. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF V może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF V, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF V może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF V. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.