Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW GOLF V

57 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 177035

Ciężar [kg]: 1.515

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

440,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

440,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik klap kolektora FEBI BILSTEIN 178355

Ciężar [kg]: 0.02

Zdjęcie producenta: 1

141,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

141,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.06870.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

514,73

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

514,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-VW-012

NTY BKS-VW-012

NTYBKSVW012

319,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

319,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100030

Tryb pracy: Elektroniczny

580,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

580,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego ERA 556303A

Ilość połączeń: 5

444,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

444,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAHLE LM 1056

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 081,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 081,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

437,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

437,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

400,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

400,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego JPN 75E9174-JPN

Ilość biegunów: 5

294,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

294,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21816

Dla numeru oe: 037906283c

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

459,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

459,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

500,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

500,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej METZGER 2100117

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elektrozaworu

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika

949,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

949,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21817

Dla numeru oe: 06h906283b

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

415,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

415,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
OSSCA 59826

OSSCA 59826

OSS59826

377,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

377,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

260,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

260,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAXGEAR 17-0471

Rodzaj paliwa: Benzyna

339,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

339,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-VW-010

NTY BKS-VW-010

NTYBKSVW010

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 3.09

349,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

349,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ABAKUS 123-01-003

Tryb pracy: Elektroniczny

Rodzaj paliwa: Benzyna

206,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

206,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

260,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

260,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF V

Kolektor ssący w aucie VW GOLF V

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF V. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF V może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW GOLF V – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF V, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW GOLF V?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF V może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF V. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.