103 produktów
Wybierz auto
436,44
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
436,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB174910
Ciężar [kg]: 1.142
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
377,19
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
377,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
140,69
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
140,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
455,78
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
455,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: With collector flap
Rozwiń więcej danych
314,79
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
314,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW012
311,73
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
311,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
518,64
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
518,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170280
291,19
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
291,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21803
848,26
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
848,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21804
767,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
767,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
266,77
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
266,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA89452
516,42
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
516,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: Withot colector flap
Rozwiń więcej danych
263,78
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
263,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ99591803001
198,76
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
198,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
73,42
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
73,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
272,27
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
272,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
269,14
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
269,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170300
Dla numeru oe: 03l129711e
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
518,35
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
518,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość połączeń: 5
480,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
480,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100117
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elektrozaworu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
940,04
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
940,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.