10 produktów
Wybierz auto
NTYBKSVW030
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
598,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
598,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100076
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem ciśnienia
594,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
594,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
96,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
96,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKSVW004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: Withot colector flap
Rozwiń więcej danych
328,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
328,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21801
353,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
353,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.074
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny, pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
115,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
106,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
71,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV008
311,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
311,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100084
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
1 313,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
1 313,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW PASSAT VIII (B8). Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW PASSAT VIII (B8) może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW PASSAT VIII (B8), i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW PASSAT VIII (B8) może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW PASSAT VIII (B8). W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.