Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW PASSAT VIII (B8)

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.074, Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny, pneumatyczny, Rodzaj zaworu: zawór prze...
115,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnienia...
606,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV49SKV008

ESEN SKV 49SKV008

318,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa, Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny, Specyfikacje asor...
70,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny, Rodzaj zaworu: zawór przełączający
107,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
101,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DRMDRM21801

DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21801

427,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Kolektor ssący w aucie VW PASSAT VIII (B8)

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW PASSAT VIII (B8). Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW PASSAT VIII (B8) może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW PASSAT VIII (B8) – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW PASSAT VIII (B8), i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW PASSAT VIII (B8)?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW PASSAT VIII (B8) może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW PASSAT VIII (B8). W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.