Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW PASSAT VIII (B8)

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Moduł rury wlotowej NTY BKS-VW-030

Materiał: Tworzywo sztuczne

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

598,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

598,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
METZGER 2100076

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem ciśnienia

594,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

594,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

96,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

96,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-VW-004

NTY BKS-VW-004

NTYBKSVW004

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Specyfikacja: Withot colector flap

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

328,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

328,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

353,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

353,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego FEBI BILSTEIN 177130

Ciężar [kg]: 0.074

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny, pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

115,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór przełączający, przesłona przekierowująca (kol. dolot.) PIERBURG 7.02256.18.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór przełączający, przesłona przekierowująca (kol. dolot.) TOPRAN 639 820

Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

71,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

311,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

311,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
METZGER 2100084

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 313,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

1 313,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW PASSAT VIII (B8)

Kolektor ssący w aucie VW PASSAT VIII (B8)

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW PASSAT VIII (B8). Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW PASSAT VIII (B8) może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW PASSAT VIII (B8) – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW PASSAT VIII (B8), i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW PASSAT VIII (B8)?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW PASSAT VIII (B8) może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW PASSAT VIII (B8). W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.