Powiadom mnie o dostępności

Linki gazu do VW GOLF III

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: VIJ77211516201

Linka gazu VIKA 77211516201

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna
23,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LINEX472014

LINEX 47.20.14

Długość 1/Długość 2 [mm]: 760/575
46,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: TOP103086

Linka gazu TOPRAN 103 086

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna
27,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LPRC0095A

Linka gazu LPR C0095A

Długość 1/Długość 2 [mm]: 760/565, dla numeru artykułu: C0095A
55,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0479103081

Linka gazu TOPRAN 103 081

39,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LINEX472016

LINEX 47.20.16

Długość 1/Długość 2 [mm]: 1200/1012
47,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LINEX472015

LINEX 47.20.15

Długość 1/Długość 2 [mm]: 885/715
46,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABSK37400

Linka gazu A.B.S. K37400

Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 0.14
54,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABSK37420

Linka gazu A.B.S. K37420

Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 0.19, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z Choke
60,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Linka gazu do samochodu VW GOLF III

Linka gazu to ważny podzespół samochodu VW GOLF III, dzięki któremu możliwe jest kontrolowanie pracy silnika. Wraz z upływem czasu i przejechanymi kilometrami linka gazu może jednak zużywać się i ulegać awariom, przez co niekiedy konieczna będzie wymiana tego komponentu na nowy.

VW GOLF III – zastosowanie linki gazu

Podstawowym zastosowaniem linki gazu w samochodzie VW GOLF III jest połączenie pedału przyspieszenia z przepustnicą. Jej działanie w przypadku silnika benzynowego oraz diesla polega na przeniesieniu siły proporcjonalnej do nacisku na pedał gazu, dzięki czemu zawór przepustnicy ulega otwarciu. To sprawia, że powietrze może trafić do silnika i połączyć się z benzyną lub olejem napędowym, aby stworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną, która napędza jednostkę napędową.