60 produktów
Wybierz auto
ABA053028004
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
33,78
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
33,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
23,38
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
23,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1000360028
18,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1h0 145 834 f
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
Rozwiń więcej danych
47,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 59
Ciężar [kg]: 0.006
Rozwiń więcej danych
26,97
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
26,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPVW052
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
40,74
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
40,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
29,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
77,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Za turbosprężarką, kolektor dolotowy, po stronie silnika
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
40,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.34
61,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8d0 145 828 g
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole
Rozwiń więcej danych
61,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do przewodu rurowego, strona gorąca
21,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.58
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
187,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
82,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
22,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
37,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451810201
36,38
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
36,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW GOLF III należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.