60 produktów
Wybierz auto
MEY1000360028
19,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
19,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA053028004
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
36,80
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
36,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031805401
31,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
31,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
22,73
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
22,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
62,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.21
Masa [g]: 210
41,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
41,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [cm]: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
12,12
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
12,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.32
44,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
44,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451810201
36,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
36,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
46,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
46,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.34
64,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
64,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
33,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
33,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do przewodu rurowego, strona gorąca
21,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
21,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
60,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
60,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
28,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
28,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
78,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
78,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.18
Masa [g]: 180
40,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
40,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1h0 145834 j
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
Rozwiń więcej danych
20,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
20,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703356021
Dla numeru oe: 1h0145834e
25,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
25,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA053028040
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Materiał pierścień kompr.-zgarniający / pierścień uszcz.: Stal szlachetna
75,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
75,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW GOLF III należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.