54 produktów
Wybierz auto
MEY1000360028
19,65
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
19,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA053028004
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
36,80
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
36,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
22,73
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
22,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031805401
31,14
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
31,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,13
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
62,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 58
Tylko w połączeniu z: Bhc1002,bhc1103, fhc1002,fhc1103
Rozwiń więcej danych
39,92
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
39,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy, po stronie silnika
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
42,30
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
42,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1h0 145 834 f
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
Rozwiń więcej danych
47,71
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
47,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 235
Rozwiń więcej danych
39,64
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
39,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
33,07
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
33,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451810201
36,38
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
36,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291780601
32,05
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
32,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1h0 145 834 j
Strona zabudowy: Góra, na dole
23,38
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
23,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336037
Dla numeru oe: 3a0145972a
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
17,43
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
17,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.18
Masa [g]: 180
40,43
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
40,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do przewodu rurowego, strona gorąca
21,96
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
21,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Za turbosprężarką, kolektor dolotowy, po stronie silnika
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
48,53
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
48,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
14,09
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
14,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1h0145834e
19,62
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
19,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451782301
20,61
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
20,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW GOLF III należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.