Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
59 produktów
Wybierz auto
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
50,90
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
50,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,13
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
62,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,50
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
19,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
26,43
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
26,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 58
Tylko w połączeniu z: Bhc1002,bhc1103, fhc1002,fhc1103
Rozwiń więcej danych
39,92
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
39,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,24
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
97,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy, po stronie silnika
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
42,30
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
42,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 058145856j
Masa [g]: 676
93,33
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
93,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [cm]: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
21,92
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
21,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [cm]: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
12,12
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
12,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
82,13
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
82,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.58
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
141,67
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
141,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Za turbosprężarką, kolektor dolotowy, po stronie silnika
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
40,86
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
40,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
36,38
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
36,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 028 129628 a
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
Rozwiń więcej danych
28,23
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
28,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,06
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
25,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,04
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
17,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
77,55
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
77,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
66,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
66,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
37,95
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
37,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW GOLF III należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.