-5% na zestaw olej + filtr od 400 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VW GOLF III

33 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

SKV
ERA
ABAKUS
DELPHI
EPS
FAE
HELLA
MAXGEAR
TOPRAN
BORSEHUNG
CALORSTAT BY VERNET
FACET
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0010

Kolor: Czarny

Rodzaj czujnika: Czujnik piezoelektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,19

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

54,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV104

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,77

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

46,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

93,95

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

93,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-020

Ilość biegunów: 4

Ciśnienie od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

29,40

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

29,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550085A

Ciężar [kg]: 0.025

Ilość połączeń: 4

36,12

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

36,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 358 152-161

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

112,57

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

112,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15038

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

150,19

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

150,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

76,55

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

76,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

133,26

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

133,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82111

Dla numeru oe: 036 906 051

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

78,14

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

78,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

29,35

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

29,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15031

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

177,03

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

177,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV102

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

48,27

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

48,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 358 152-151

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

89,25

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

89,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

141,11

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

141,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

68,83

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

68,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym OSSCA 04587

Ciśnienie [bar] od: 20000

Ciśnienie [bar] do: 115000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

29,85

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

29,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

136,10

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

136,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-037

Ilość biegunów: 3

Ciśnienie od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

38,77

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

38,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

23,67

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

23,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF III

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VW GOLF III

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VW GOLF III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VW GOLF III – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VW GOLF III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VW GOLF III

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.