Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do MERCEDES-BENZ KLASA GL

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.176, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
266,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.165, Zdjęcie producenta: 1
305,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
245,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: mechaniczne, Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
251,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.165, Zdjęcie producenta: 1
364,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: wałek rozrządu
85,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.176, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
222,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej u góry, Grubość [mm]: 65, Długość [mm]: 70, Szerokość [mm]: 45, Ci�...
217,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA GL

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA GL to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA GL może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA GL – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MERCEDES-BENZ KLASA GL to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.