Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
10 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 1.5
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
7,56
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
7,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445551001710
70,84
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
70,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 31 8 586 699
93,81
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
93,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 57
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
80,12
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
80,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy, agregat napędzany: wałek rozrządu
Rozwiń więcej danych
115,51
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
115,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECDBM015
86,05
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
86,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 92
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
69,24
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
69,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445551006010
123,09
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
123,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.11
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
83,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
83,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502635
69,74
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
69,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MINI to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MINI może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MINI to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.