5 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Ciężar [kg]: 0.98
Rozwiń więcej danych
236,18
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
236,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB12189
Zakres stosowania (narzędzia do obróbki skrawaniem): Żelazo
281,01
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
281,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP118525
Strona zabudowy: Blok silnika, boczna oprawa, od strony czołowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Rozwiń więcej danych
113,53
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
113,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031825501
Materiał: Tworzywo sztuczne
91,45
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
91,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAFC0101
427,06
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
427,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa rozrządu w samochodzie AUDI TT III (8S) to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu AUDI TT III (8S) rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu AUDI TT III (8S) nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.