21 produktów
Wybierz auto
0341897690
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340814053800
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
45,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l 109 096 b
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
36,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 04l109283, 04l109283c
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
22,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAAH0121
35,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
35,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l 109 096
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
38,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479117387
Dla numeru oe: 03l 109 096
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Rozwiń więcej danych
28,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 04l 109 096
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
33,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAAH0120
41,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
41,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l 109 096b
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rozwiń więcej danych
31,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01324
Dla numeru oe: 03l109096b
32,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 10
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
28,46
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
28,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0709
Strona zabudowy: Głowica cylindra
38,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01296
Dla numeru oe: 03l109096
37,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR302690
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Wymagana ilość: 2
29,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103874
43,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
43,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, boczna oprawa
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
25,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, boczna oprawa
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
16,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
16,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR332730
Dla numeru oe: 04l 109 283 c
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rozwiń więcej danych
25,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie AUDI TT III (8S) uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie AUDI TT III (8S), podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie AUDI TT III (8S), należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).