8 produktów
Wybierz auto
BGAOCV0106
156,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
156,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554068A
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
104,27
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
104,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102653
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
117,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
117,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 94
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
168,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
168,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona wylotowa, strona doprowadzająca
Wymiar gwintu: M 21
Rozwiń więcej danych
96,22
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
96,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117470
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
173,65
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
173,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014005180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
162,23
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
162,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
147,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
147,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. AUDI TT III (8S) wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód AUDI TT III (8S) charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie AUDI TT III (8S) powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.