12 produktów
Wybierz auto
0338706117260
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
154,24
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
154,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427003410
Sterowanie silnika: Łańcuch
99,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
99,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 88
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
205,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
205,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11151789301
88,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
88,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
80,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 28
Szerokość [mm]: 14.2
Rozwiń więcej danych
75,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091484901
83,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
83,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA427003710
Rodzaj napędu: Łańcuch
77,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0116
Grubość [mm]: 28
Średnica wewnętrzna [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
84,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 28
Szerokość [mm]: 14.2
Rozwiń więcej danych
93,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007784
111,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA427005810
Rodzaj napędu: Łańcuch
144,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach AUDI TT III (8S) jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu AUDI TT III (8S), wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie AUDI TT III (8S) to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.