13 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
135,58
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
135,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sterowanie silnika: Łańcuch
101,84
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
101,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj napędu: Łańcuch
77,95
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
77,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,41
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
95,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
212,94
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
212,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 88
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
217,05
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
217,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
81,98
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
81,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,12
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
84,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 88
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
144,55
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
144,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 28
Szerokość [mm]: 14.2
Rozwiń więcej danych
73,43
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
73,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,87
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
89,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj napędu: Łańcuch
144,39
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
144,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 28
Szerokość [mm]: 14.2
Rozwiń więcej danych
97,32
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
97,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach AUDI TT III (8S) jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu AUDI TT III (8S), wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie AUDI TT III (8S) to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.