75 produktów
Wybierz auto
0479116852
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
41,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJK11780801
228,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
228,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479117164
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Materiał obudowy: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
75,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
75,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341789960
Strona zabudowy: Po stronie silnika
26,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
26,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP114985
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Materiał obudowy: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
96,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
96,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0909
44,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180453
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Materiał obudowy: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
98,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV041
58,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103880
Strona zabudowy: Z przodu
63,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104601
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
217,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180548
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
22,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB104966
Grubość [mm]: 63.8
Długość [mm]: 178.9
Rozwiń więcej danych
190,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
188,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
188,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ORI223843
Dla numeru oe: 03l103493g
56,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV31SKV008
Ciężar [kg]: 0.65
Jednostka ilości: Komplet
184,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV31SKV150
130,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRU0710128
Dla numeru oe: 06h 103 464 l
75,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
170,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA91611
168,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem odmy olejowej w samochodzie VW PASSAT VII (B7) jest odpowietrzenie komory korbowej, czyli odprowadzenie z niej nadmiaru powietrza i innych gazów, powstających w momencie formowania się mieszanki paliwowo-powietrznej. Brak odpowietrzenia skutkuje występowaniem zbyt wysokiego ciśnienia w komorze korbowej, czego efektem może być uszkodzenie uszczelek i wyciek oleju
Przewód odmy olejowej w samochodzie VW PASSAT VII (B7) zwykle zapycha się z powodu braku regularności w konserwacji samochodu. Chodzi zarówno o kontrolę stanu odmy, jak i o wymianę oleju silnikowego według zalecanych interwałów. Zanieczyszczenia gromadzące się w przewodzie odmy są zwykle konsekwencją silnego zabrudzenia oleju silnikowego lub jego niewłaściwej gęstości. By zapobiec zabrudzeniu odmy, warto zatem stosować olej silnikowy wysokiej jakości.
Zapchany przewód odmy w samochodzie VW PASSAT VII (B7) może objawiać się wyciekami oleju silnikowego, nagłym wzrostem zużycia oleju, jak i nierówną pracą silnika. Charakterystycznym objawem jest także nietypowy dźwięk podczas wyciągania bagnetu do pomiaru oleju. Charakterystyczne syczenie może świadczyć o zbyt dużym ciśnieniu gazów w komorze silnika. W przypadku zdiagnozowania niesprawności przewodu odmy olejowej w samochodzie VW PASSAT VII (B7) należy wymienić ten element na nowy.
Silnik spalinowy powinien być szczelny w znaczeniu wolny od wycieków olejowych. Nawet jednak sprawny silnik przepuszcza podczas pracy gazy – przez uszczelnienia zaworowe oraz pierścienie. By nie trafiały one do skrzyni korbowej, zaburzając panujący tam poziom ciśnienia, muszą zostać przetransportowane. W samochodzie VW PASSAT VII (B7) i większości współczesnych aut spalinowych, odpowiedzialny za to jest zawór odmy, który kieruje gazy do układu dolotowego.
Niepoprawna praca zaworu odmy skutkuje niewłaściwą regulacją ciśnienia spalin. Szczególnie groźny dla stanu technicznego silnika jest nadmierny wzrost ciśnienia. W przypadku samochodu VW PASSAT VII (B7) może on skutkować uszkodzeniem uszczelek, generującym wyciek oleju silnikowego. Niestety objawy usterki zaworu odmy nie są charakterystyczne i zwykle można je przypisać także innym podzespołom. Są to m.in. nadmierny ubytek oleju silnikowego, nierówna praca silnika (głównie na wolnych obrotach) w skrajnych wypadkach sygnalizowana zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu czy też nadmierna emisja spalin z układu wydechowego.
W zdecydowanej większości przypadków zawór odmy nie pracuje prawidłowo, gdyż jest zapchany mazią, pochodzącą z nieskutecznie odfiltrowanych przez specjalny separator gazów. Rozwiązaniem może okazać się wyczyszczenie zaworu, jednak ze względu na jego niewysoką cenę, w przypadku samochodu VW PASSAT VII (B7) zaleca się wymianę zaworu odmy na nowy.
Odma olejowa w samochodzie VW PASSAT VII (B7) odpowiada za odpowietrzanie skrzyni korbowej. Aby poprawnie spełniać swoją funkcję, odma musi zapewniać właściwą cyrkulację gazów. W przeciwnym razie może dojść do niekontrolowanego wzrostu ciśnienia w skrzyni korbowej, generowanego przez gazy. Sprawność systemu zapewnia odpowiednio dopasowana i szczelna uszczelka odmy.
Do samoczynnego zużycia się uszczelki odmy w samochodzie VW PASSAT VII (B7) dochodzi sporadycznie. Zwykle jej niesprawność związana jest z niepoprawną pracą całego systemu, która jest z kolei powiązana z zapchaniem się odmy przez gromadzące się przez lata smoliste substancje, pochodzące z oleju. Zapchanie przewodu odpowiedzialnego za odpowietrzenie skrzyni korbowej powoduje wzrost ciśnienia, które jest w stanie uszkodzić uszczelkę odmy.
Aby zapewnić poprawne funkcjonowanie odmy olejowej w samochodzie VW PASSAT VII (B7), należy nie tylko regularnie wymieniać olej silnikowy, ale także dokonywać okresowych oględzin całego systemu. Kiedy konieczne okaże się czyszczenie odmy, przed jej ponownym złożeniem zalecana jest wymiana uszczelki odmy na nową. Jest to element, którego koszt jest niezwykle niewielki w stosunku do istotności pełnionej przezeń funkcji.