8 produktów
Wybierz auto
GET0813840000
Średnica cylindra [mm]: 70.8
Numer komponentu: 1.19mm 001 nt p kv1, 1.2mm 005 p goe13, 2.5mm 231 p goe12
Rozwiń więcej danych
60,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR49000
Otwór o śr [mm]: 70.8
Numer komponentu: 1.2/1.2/2.5
Rozwiń więcej danych
58,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843570000
Średnica cylindra [mm]: 69.6
Numer komponentu: 1.5mm 001 gdc p kv4, 1.5mm 005 p f14, 2mm 231lkz crp goe13
Rozwiń więcej danych
105,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800116810040
Nadwymiar [mm]: 0.4
58,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL007RS001480N1
Średnica cylindra [mm]: 69.8
Numer komponentu: 1. r 1,5 crk
110,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL007RS001480N2
Średnica cylindra [mm]: 70
Numer komponentu: 1. r 1,5 crk
110,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00941N0
Średnica cylindra [mm]: 70.8
Numer komponentu: 1. r 1,2 if n
56,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL007RS001480N0
Średnica cylindra [mm]: 69.6
Numer komponentu: 1. r 1,5 crk
101,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie LANCIA YPSILON IV znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie LANCIA YPSILON IV wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie LANCIA YPSILON IV liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.