6 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 46
Rozwiń więcej danych
15,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
15,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
049037430
Masa [g]: 893
234,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
234,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
049035038
Strona zabudowy: Z prawej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
149,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
149,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA01041
Strona zabudowy: Z lewej
Ciężar [kg]: 1.2
Rozwiń więcej danych
151,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
151,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
049035037
Strona zabudowy: Z lewej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
135,54
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
135,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA05357
Strona zabudowy: Z obu stron
Ciężar [kg]: 0.82
Rozwiń więcej danych
241,42
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
241,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie AUDI A8 D2. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd AUDI A8 D2 mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie AUDI A8 D2 ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.