Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do BMW X1 F48

18 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 22 11 8 835 572, Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 1.816, Rodzaj mocowania: h...
278,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 22 11 6 885 788, Strona zabudowy: z lewej, Ciężar [kg]: 0.973, Rodzaj mocowania: po...
90,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, na dole, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
181,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Numer seryjny: ZPS-BM-011
92,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Numer seryjny: ZPS-BM-013
176,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej u góry, Numer seryjny: ZPS-BM-040
79,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Numer seryjny: ZPS-BM-041
208,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej
107,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 22 11 6 875 632, Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 1.812, Rodzaj mocowania: h...
228,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Wymagana ilość: 1, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Jednostka ilości: ...
184,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 22118835572, Strona zabudowy: z prawej u góry, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-met...
277,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, z lewej
179,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu z lewej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Numer seryjny: ZPS-BM-...
145,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 22116885786, Strona zabudowy: z tyłu, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
142,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 1.809, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, parzyste numery ar...
223,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
255,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Ciężar [kg]: 0.957, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
79,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Ciężar [kg]: 0.973, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Zdjęcie...
92,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie BMW X1 F48?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie BMW X1 F48. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie BMW X1 F48?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd BMW X1 F48 mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

BMW X1 F48 – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie BMW X1 F48 ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.