Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do OPEL COMBO E

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z tyłu, na dole, Oś przednia, Długość [mm]: 204, średnica wewnętrzna [mm]: 1...
87,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
80,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 9820297580, Strona zabudowy: z prawej u góry, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-meta...
360,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie OPEL COMBO E?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie OPEL COMBO E. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie OPEL COMBO E?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd OPEL COMBO E mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

OPEL COMBO E – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie OPEL COMBO E ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.