77 produktów
Wybierz auto
Nr art: 04902153
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040117736
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04708003201
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04708441511
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042264130002
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042264130007
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04708091041
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040118744
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04902142
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 049030339
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HUT594146
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MCA04064
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 049036237
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AUT130087910
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: AUT130088610
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT52519
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MCA02959
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MCA00877
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 054600513941
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MCA006971
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie PEUGEOT 106 I. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd PEUGEOT 106 I mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie PEUGEOT 106 I ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.