Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do PEUGEOT BOXER II

74 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Z tyłu, na dole

Ciężar [kg]: 0.88

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

121,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

121,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna, na dole

82,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu, na dole

Ciężar [kg]: 0.72

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej

Ciężar [kg]: 2.65

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

177,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

177,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej

Ciężar [kg]: 3.67

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

432,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

432,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

Ciężar [kg]: 2.01

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

177,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

177,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Po stronie silnika

Masa [g]: 2089

189,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

189,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Po stronie nadwozia, na dole

Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

121,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

121,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

121,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

121,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 180259

Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia

363,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

363,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 1608216180

Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, z lewej

195,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

195,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 180691

Strona zabudowy: Z tyłu, oś przednia

78,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 04.04

78,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 182137

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

178,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

178,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

116,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

116,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

88,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

88,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

201,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

201,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu, na dole

Ciężar [kg]: 0.72

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

87,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu, na dole

Ciężar [kg]: 0.88

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,84

zł/szt.

Kraków: wt. 08.04

U ciebie: wt. 08.04

84,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa

165,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

165,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej na dole, po stronie silnika

Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT BOXER II

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie PEUGEOT BOXER II?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie PEUGEOT BOXER II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie PEUGEOT BOXER II?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd PEUGEOT BOXER II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

PEUGEOT BOXER II – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie PEUGEOT BOXER II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.